1 Feb 2011

UKリリースの日!New album released in UK today!

うぉぉぉ!またもや読者の方が増えてます!嬉しい♪

今日はイギリスでRolling Blackoutsがリリースされました。
いやー、忙しい日でした。長かった!でも楽しかった!

Today, our new album Rolling Blackouts released in UK.
It was a long day! but we had fun!


朝7時に家を出て、BBC6musicへ。生放送なのに、ロンドンの渋滞に巻き込まれ、
時間的にヤバイ!
We left our house around 7am, drove to BBC 6music.
We had to play live on air but we stack on traffic in London. Bloody hell!

プレゼンターはFun Loving' CriminalsのHuey Morganさんでした。いいおっちゃんでした。

渋滞のせいで、入りが遅れ十分なサウンドチェックができないまま本番。遅刻って良い事ないねー。
ライブはやっぱり緊張する!ニンジャは手が震えていたそう。
As we were late, we didn't have enough sound check. Being late never be good.
Live on air, I was bit nervous... Ninja had shaky hands.



別室のイアン。Ian on drum.



カイちゃんも別室でVキット。Chi on the Vdrum.



カゼをひいて、鼻水が止まらないジェイミー。Running nose Jamie, he's got cold.




無事3曲を終えて終了。そして、ランチを食べてラフ・トレードというイーストロンドンのレコード店でインストアライブのために移動。ロンドンでも私のお気に入りのレコード屋。
We played 3 songs in 6music, then drove to Rough Trade in Brick lane.
This is one of my favourite record shop in London.



サウンドチェック中。ステージ小さくて、入るかな?
Sound check. The stage is pretty small, do we all fit on stage?



ちゃんとアルバム買った人だけがリストバンドをもらって、インストアライブを見に来れるという仕組み。
Only people who bought our album could get in.


空き時間にはレコード視聴しまくるサムとジェイミー。ポーズ付け過ぎ。
Sam and Jamie listening some records. Very posy.


本番前のお客さん。こんなにたくさんの人が来てくれました!
Audience before our show. We were happy coz so many people turn up!



ライブはステージが狭かったので、あんまり動けなかったけど楽しみました。
We couldn't jump about much as stage was small but we had good show.

そして日本からテレビ東京が取材にきました!
"イギリスで頑張っている日本人"の取材をしてるみたいです。
"この日本人がスゴイらしい"という番組に3月半ばに放送されるそうです。
要チェック!

TV Tokyo came to film us from Japan. They are filming "Japanese people in London"for TV show.
It will be on air all over Japan, I can make my mum happy.
We were sucked into "Photo booth"in Rough Trade shop. It's great! Highly recommended.



家に帰ったのは夜10時近く。疲れたー!
I got home around 10pm, it was a long day indeed.

明後日からUKツアーが始まります。頑張って来ます!
UK Tour starts day after tomorrow, I need wash my cloths and hoover my room before we go away.
Boring! but I'm exited about tour, we'll do our best!

おやすみ


かおり

2 comments:

  1. お疲れ様ですっ!
    このページの為だけにグーグルアカウントつくっちゃいました(`・ω・´)

    新作聞きました!
    すっっごくよかったです!
    耳にこべりついて取れませんっ
    聞き入りすぎて事故りそうになりました←

    恐れ多くも図々しくも大学のバンドサークルでいつかゴー!チームのコピーをしたいと思ってます(`・ω・´)
    音楽初心者なのでメンバー編成で詰んでますが(´・ω・`)
    サークル内でもちょっとずつゴー!チーム広めてます←

    栄のライブ、すっごく楽しみに待ってます!
    ガンガンがんばってくださいね!

    ReplyDelete
  2. はんてん@にゃんちゅうさん!
    コメントありがとうです!嬉しいです。
    あと、新作気に入ってくれて良かった♪
    でも事故には注意して下さいね。w

    大学のサークルでGo!Team!やっちゃって下さい。
    私も大学の時はバンドばっかりやってました。
    それが私の人生で大切な経験となりました。

    日本でお会いしましょう!

    ReplyDelete