10 May 2011

Groovin' The Moo

フェスティバルのお客さんの写真シリーズ!
Groovin' The Moo Festival audience!

Meitland



Canbera


Townsville


フェスティバル楽しんでます。
オーストラリアでは星座の方向が北半球とは違います!オリオン座が横向いてます。
そして、北に行くより南に行く方が寒いんです。日本出身の私には不思議。
We are enjoying festival. 
Stars looking different than Japan or UK, Orion is wrong way up!
and north is wormer than south, south is cold!


もうすぐ日本!もうすぐ日本!!もう心は日本!
待てない!待てない〜!!!!!楽しみで鼻血が出そう!

Kaori





3 comments:

  1. Hello Kaori.

    This looks like much more fun than a bowling lane!

    The universe is aligned again, the Go! Team are rocking a big happy crowd of music fans.

    Is the moon still there down under though?

    Eden draws ever closer.....yeeeah!

    ReplyDelete
  2. お誕生日おめでとうございました!
    そして,ゴールデンウィークが明けてから
    あたしは東京でのライヴのことしか考えてません.
    とってもとっても楽しみにしてます.

    ReplyDelete
  3. Gary> Hello from down under! Yes, it's much better to play in somewhere with proper sound system.
    I can't wait for Eden! See you there!

    KAORIさん>メッセージありがとうございます。そうだ、ゴールデンウィークだったんですね。楽しみました?私も日本楽しみで楽しみでしょうがないです。東京でお会いしましょう!

    ReplyDelete